SLA “Service Level Agreement”

 

Service van Simhuis B.V.

Kosteloze service als u vragen of ondersteuning nodig heeft is voor ons vanzelfsprekend! Als klant wilt u onbezorgd gebruik kunnen maken van de geleverde IoT oplossingen van Simhuis. Toch kan het voorkomen dat u zaken aangepast wilt zien of met een incident geconfronteerd wordt. Ook dan staan wij vanzelfsprekend voor u klaar.

Voor al uw operationele vragen, ondersteuning en storingen kunt u bij ons terecht. Bij Simhuis streven we naar een langdurige en succesvolle samenwerking met onze klanten. Onze supportafdeling is een belangrijk onderdeel van deze samenwerking, en wij staan graag klaar om u te helpen bij elke stap van uw IoT reis.

Service staat hoog in het vaandel bij Simhuis. De supportafdeling wordt bezet door medewerkers met jaren lange expertise op het gebied van IoT. De standaard Service Level Agreement is een 24 uurs, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar stand-by service van Simhuis waarbij u de mogelijkheid krijgt om via 0575 47 47 31 uw vraag, ondersteuning of storing door te geven.

Onze supportmedewerker neemt uw vraag of melding direct in behandeling. Wij kennen geen betaalde Service Level Agreement waarbij u kosten in rekening krijgt of dat u meer per simkaart per maand betaald evenals een ticketsysteem, direct een medewerker aan de lijn of als we even telefonisch bezet zijn dan bellen we u direct en vaak al binnen 10 minuten terug. Bij ons is dit een standaard service! Mailen kan ook altijd op info@simhuis.nl of via Whatsapp op telefoonnummer 06 19521839

Welkom bij Simhuis, wij helpen u graag!

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

Een account aanmaken?

gdpr-image
Deze website gebruikt cookies om uw ervaring op de site te verbeteren. Bij het bezoeken van de site gaat u akkoord met ons Privacy Beleid.
Lees meer
De waardering van www.simhuis.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 10.0/10 gebaseerd op 2 reviews.
0
    0
    Jouw winkelmand
    Je winkelwagen is leegTerug naar shop
    × Hoe kan ik je helpen?